Bardzo miło nam poinformować, że kampania Pokochaj olej rzepakowy uzyskała nominację w konkursie ZŁOTE SPINACZE 2019 organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Znalazła się tym samym w gronie 4 nominowanych kampanii z branży spożywczej.
O KONKURSIE:
Złote Spinacze mają na celu zwiększenie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projketów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce
Więcej o konkursie na stronie www.zlotespinacze.pl
O KAMPANII
Pokochaj olej rzepakowy to trzyletni projekt prowadzony przez PSPO ze współfinanswaniem Komisji Europejskiej i Rządu Polskiego na rynku polskich i słowackim, którego celem był wzrost świadomości walorów oleju rzepakowego. Kampanię na zlecenie PSPO realizowała agencja Marketing&Communications Consultants.
Więcej o kampanii na stronie www.pokochajolejrzepakowy.eu