Bardzo miło nam poinformować, że kampania Pokochaj olej rzepakowy uzyskała nominację w konkursie ZŁOTE SPINACZE 2019 organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Znalazła się tym samym w gronie 4 nominowanych kampanii z branży spożywczej.


O KONKURSIE:

Złote Spinacze mają na celu zwiększenie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projketów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce

Więcej o konkursie na stronie www.zlotespinacze.pl

 

O KAMPANII

Pokochaj olej rzepakowy to trzyletni projekt prowadzony przez PSPO ze współfinanswaniem Komisji Europejskiej i Rządu Polskiego na rynku polskich i słowackim, którego celem był wzrost świadomości walorów oleju rzepakowego. Kampanię na zlecenie PSPO realizowała agencja Marketing&Communications Consultants.

Więcej o kampanii na stronie www.pokochajolejrzepakowy.eu