Wiosną u wielu twórców internetowych pojawiają się artykuły, posty i filmy o wykorzystaniu oleju rzepakowego w kuchni. To kolejna tak szeroko zakrojona kampania realizowana przez PSPO. 


Już od 21 marca ruszyła kampania z inluencerami internetowymi, którą koordynuje Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju. W jej efekcie na popularnych blogach kulinarnych np. Smyk w kuchni, Pysznie czy przepysznie, Mniam mniam, Tetiisheri itp. ukazują się materiały podkreślające walory oleju rzepakowego, a także przepisy z jego wykorzystaniem.

Dodatkowo kampania jest szeroko zakrojona na Instagramie, gdzie ponad 30 twórców kulinarnych przygotowuje materiały dla swoich społeczności z wykorzystaniem oleju rzepakowe w formie postów i instastories. Mamy już plany na późniejszą wiosnę, kiedy to od momentu kwitnienia rzepaku włączy swoją aktywność kolejnych kilkudziesięciu inluencerów parentingowych na tej platformie - dodaje Ewa Myśliwiec z PSPO.

Wszystkie działania w ramach tej kampanii sfinansowane są z Funduszu Promocji Roślin Oleistych.

Poniżej kilka przykładów z opublikowanych już materiałów:

SMYK w KUCHNI

 

TETIISHERI

 

POPROSTU PYCHA 

 

PYSZNIE CZY PRZEPYSZNIE