Wiosną u wielu twórców internetowych pojawiają się artykuły, posty i filmy o wykorzystaniu oleju rzepakowego w kuchni. To kolejna tak szeroko zakrojona kampania realizowana przez PSPO.
Już od 21 marca ruszyła kampania z inluencerami internetowymi, którą koordynuje Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju. W jej efekcie na popularnych blogach kulinarnych np. Smyk w kuchni, Pysznie czy przepysznie, Mniam mniam, Tetiisheri itp. ukazują się materiały podkreślające walory oleju rzepakowego, a także przepisy z jego wykorzystaniem.
Dodatkowo kampania jest szeroko zakrojona na Instagramie, gdzie ponad 30 twórców kulinarnych przygotowuje materiały dla swoich społeczności z wykorzystaniem oleju rzepakowe w formie postów i instastories. Mamy już plany na późniejszą wiosnę, kiedy to od momentu kwitnienia rzepaku włączy swoją aktywność kolejnych kilkudziesięciu inluencerów parentingowych na tej platformie - dodaje Ewa Myśliwiec z PSPO.
Wszystkie działania w ramach tej kampanii sfinansowane są z Funduszu Promocji Roślin Oleistych.
Poniżej kilka przykładów z opublikowanych już materiałów: