PSPO rozpoczęło działania w prasie w ramach kampanii edukacyjno-promocyjnej „Olej rzepakowy skarbem Europy” mające na celu podnoszenie świadomości znaczenia oleju rzepakowego w żywieniu małych dzieci.
Materiały promocyjne będą dostępne w tygodnikach Życie na gorąco i Tele Tydzień, dwutygodnikach: Przyjaciółka, Świat Kobiety, Poradnik Domowy, Kobieta i Życie, Tina oraz Pani Domu. Poza tym będą one dostępne w miesięcznikach Twój Styl oraz Pani. Dodatkowo przepisy z wykorzystaniem oleju rzepakowego ukażą się w miesięczniku Przepisy Czytelników.
O wpływie wartości płynących z włączania oleju rzepakowego w dietę małych dzieci swoją opinię wyraziła dietetyk – dr Hanna Stolińska oraz aktorka – Monika Mrozowska, która jest też autorem książek o zdrowym odżywianiu.
Kampania jest współfinansowana z funduszy Unii Europejskiej.