3. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji odbędzie się 24-25 listopada 2021 r.  Wydarzenie jest platformą dialogu sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji oraz przedstawicieli rządu
i administracji państwowej. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formule hybrydowej, która połączy tradycyjne spotkanie w hotelu The Westin Warsaw z aktywnością na dedykowanej platformie ONLINE.

Miło nam także poinformować, że tegoroczny Kongres został objęty przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju patronatem honorowym!


Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikalne wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Liderzy branży przeanalizują aktualne trendy i wyznaczą strategiczne kierunki rozwoju sektora handlu. W ramach bloku inauguracyjnego prelegenci skomentują nową odsłonę polskiego handlu. Omówione zostaną komponenty biznesu w świecie gwałtownych zmian
i szybkich decyzji m.in. handel 5.0, czyli nowy ekosystem handlowy w przekształconym otoczeniu legislacyjnym,  sieci handlowe w czasach pandemii i zachodzących zmian gospodarczych, inflacja i sytuacja gospodarcza w Polsce.

Następnie przeanalizowane zostaną nowe zachowania, potrzeby, marki i modele biznesowe
w kontekście innowacyjności wyzwolonej w dobie pandemii. Kolejny panel przedstawi e-commerce jako lidera zmian. Blok tematyczny Customer Journey: Klient w centrum zainteresowania poświęcony zostanie preferencjom oraz zmianom zachowań zakupowych klientów. Eksperci rozważą także trendy sprzedażowe 2022: strategie i narzędzia wsparcia sprzedaży i promocji. Drugi dzień Kongresu rozpocznie się od dyskusji na temat zielonej przyszłości sektora handlowego – wyzwaniach, dobrych praktykach i proekologicznego podejścia branży retail do zielonego trendu.  Nie zabraknie również tematów dotyczących kanałów dystrybucji i logistyki oraz rynku pracy w polskim handlu.

Kongres skierowny jest do prezesów oraz przedstawicieli kluczowych międzynarodowych sieci handlowych, detalistów, hurtowników i dystrybutorów, zarządców i najemców centrów handlowych, koncernów FMCG oraz kadry zarządzającej wdrażaniem nowych technologii w branży. Zakres tematyczny skierowany jest także do dostawców rozwiązań technologicznych i usług dla retailu, osób zajmujących się marketingiem w branży handlowej, przedstawicieli firm świadczących usługi finansowe, analityków oraz przedsiębiorstw zajmujących się logistyką i dystrybucją. Wydarzenie stanowi również niepowtarzalna okazję do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej oraz zdobycia wiedzy o zmianach systemowych, czekających branżę handlową u samego źródła.

Organizatorami  Kongresu są Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji oraz MMC Polska.

Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl
Zasady bezpieczeństwa:
www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres